• 25.11.24, 08:00

Eesti esimene mõdukoda registreeris murdekeelse kaubamärgi

Nööskeri poolt Euroopa Liidus registreeritud kaubamärk pälvis Patendiametilt äsja ka kuu kaubamärgi tiitli.
Nöösker OÜ asutajad Kristjan ja Caroline Aruoja
  • Nöösker OÜ asutajad Kristjan ja Caroline Aruoja Foto: Ahto Sooaru
Ettevõtte Nöösker OÜ kaasasutaja Caroline Aruoja nimetab oma ettevõtet Eesti esimeseks ametlikuks mõdukojaks. 2015. aastal käsitööõllede tootmisega alustanud ettevõttes kääritatakse nüüd peamiselt eestimaisest meest mõdusid, millele on lisatud erinevaid vürtse ja maitsetaimi.

Seotud lood

Uudised
  • 20.11.24, 08:58
20 aastat hiljem: Arco Vara kaubamärk särab uues kuues
Ettevõtte juhi sõnul oli rebrändingu otsuse ajendiks vajadus anda tõhusamalt edasi Arco Vara missiooni luua kvaliteetseid ja jätkusuutlikke kodusid.
Uudised
  • 09.10.24, 12:08
Turundusagentuur Partizanas võttis kasutusele uue kaubamärgi
Värske kaubamärk Newera Events kannab agentuuri jaoks uude ajastusse astumise tähendust, selgitas müügi- ja tegevjuht Margus Joa.
Uudised
  • 04.10.24, 09:22
Tallink Grupp tugevdas oma brändi uudse kaubamärgi kaitsega
Patendiamet valis septembrikuu kaubamärgiks ühe erilisemat tüüpi märgi, millest ettevõtjad enamasti kuulnud pole.
Uudised
  • 27.09.24, 12:09
Lõi õigused lukku: Taukar kaitses enda nime ja „tutske“ kaubamärgina
Eesti üks tuntumaid artiste Karl-Erik Taukar on astunud olulise sammu enda brändi tugevdamiseks ning kaitsnud kaubamärgina oma perekonnanime ja tunnusväljendi "tutske". Nende tähiste alt ei tohi nüüdsest keegi teine pakkuda artistide meelelahutusteenuseid ja rõivadisaini.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele