• 11.04.25, 11:00

Ekspress Grupi digitellimuste hulk tõuseb, kuid riigiti on arengutempo erinev

Digitaalsete tellimuste arvu kasv on hea tulemus arvestades Baltimaade majanduses kestvat keerulisemat aega, nendib Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
  • Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu
  • Foto: Erlend Štaub
Ekspress Grupi väljaannete digitellimuste arv kasvas aastaga kokku 12%, ulatudes kvartali lõpuks enam kui 236 000 tellimuseni. „See on hea tulemus arvestades Baltimaade majanduses kestvat keerulisemat aega. Esimese kvartali väikene langus (-1%) on ootuspärane, peegeldades peamiselt aastalõpu kampaaniate lõppemise mõju,“ ütles Ekspress Grupp ASi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu.

Seotud lood

Uudised
  • 07.04.25, 13:17
Vaata, kes on parima juhi kandidaadid turundussektorist
Tänavu esitati Eesti parima juhi konkursile 104 erinevat tippjuhti pea kõikidest sektoritest, neist 8 ka turunduse-, suhtekorralduse-, meedia- ja müügijuhtimise alalt.
Uudised
  • 14.03.25, 16:51
Meediatorm Leedus: kes võidab lahingu Ekspress Grupi poolt omandatud portaali pärast?
Tallinna börsifirma Ekspress Grupp on kohustatud kuue kuu jooksul müüma 2022. aastal ostetud Leedu uudisteportaali Lrytas. Leedu majandusväljaanne Verslo žinios uuris, kelle kätte võiks portaal sattuda.
Uudised
  • 21.02.25, 08:37
Ekspress Grupp kasvatas ärikasumit, kuid kaotas puhaskasumis
Täna avaldatud 12 kuu konsolideeritud vahearuande kohaselt ulatus Ekspress Grupi 2024. aasta müügitulu 76,2 miljoni euroni, kasvades aastaga 4%.
Uudised
  • 07.02.25, 15:33
Leedu konkurentsiamet: Ekspress Grupp peab varasema olukorra taastama
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu kinnitas, et ettevõte ei nõustu konkurentsiameti hinnanguga ja vaidlustab otsuse kohtus.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele