• 11.04.25, 12:03

TikToki parimad formaadid, mõõdikud ja tavad just praegusel ajahetkel

TikToki pöörane populaarsuse kasv on muutnud selle vaieldamatuks jõuks digiturunduse maailmas ning selle kasutajaskonna kasv ei näita seni ka mingeid raugemise märke.
TikToki parimad formaadid, mõõdikud ja tavad just praegusel ajahetkel
  • Foto: Freepik
TikTok on kiiresti tõusnud üheks mõjukaimaks sotsiaalmeediaplatvormiks, köites miljoneid kasutajaid üle kogu maailma. Selle interaktiivne, lühivideotel põhinev sisu on muutnud inimeste meediatarbimise harjumusi ja kujundanud ümber kogu digitaalse reklaamimaastiku. Rohkem kui 800 miljoni aktiivse kasutajaga pole TikTok enam pelgalt koht viraalsete tantsude ja meemide jaoks – sellest on saanud võimas turundusvahend ettevõtetele, kes soovivad jõuda noorema ja tehnoloogiateadliku sihtrühmani.

Seotud lood

Uudised
  • 03.04.25, 13:32
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2024 finalist: kampaania, mis saatis bussijuhid TikTokki ja tõi noorte raha koju
Ärisektori kategoorias Aasta Turundustegu 2024 finaali jõudnud Lux Expressi kampaania keskmesse seatud bussijuhid muutusid noorte jaoks tõelisteks superstaarideks, tuues ettevõttele märkimisväärse lisatulu.
Uudised
  • 02.04.25, 09:51
Sotsiaalmeedia platvormid eemaldavad Notes’i funktsioone
Nii Instagram kui TikTok on teatanud tekstimärkmetega (Notes) seotud funktsioonide sulgemisest.
Uudised
  • 24.03.25, 06:30
TikTok tutvustas uut teismelistele mõeldud „rahunemisrežiimi“
Peresõbralike funktsioonide arendamise eesmärk on suurendada teismeliste turvalisust, edendada digitaalse heaolu põhimõtteid ning pakkuda vanematele rohkem meelerahu.
Uudised
  • 07.03.25, 10:11
Instagram võib TikTokiga konkureerimiseks uue rakenduse luua
Väidetavalt kaalub Instagram võimalust käivitada oma lühivideote funktsioon Reels eraldi rakendusena, kuna Hiina omanduses oleva TikToki tulevik USAs on endiselt ebakindel.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele