• 06.10.20, 15:49

Kerttu Talvik: analüüsi ja loovuse vahel peab valitsema tasakaal

Möödunud reedel toimunud Baltic Brand Forumist inspireerituna mõlgutas kaubamärgi kujundamise teemadel mõtteid Httpool Eesti juht ja Facebooki kliendisuhete juht Kerttu Talvik, rääkides muuseas reklaamijatele olulisest raamatust.
Baltikumi armastatuimaks brändiks tunnistati tänavu Swedbank.
  • Baltikumi armastatuimaks brändiks tunnistati tänavu Swedbank. Foto: Lauris Viksne
Jõulised kaubamärgid on võitjad ka digikeskkonnas

Seotud lood

Uudised
  • 05.10.20, 09:29
Selgusid Baltikumi armastatuimad brändid
2. oktoobril autasustati Baltikumi elanike lemmikbrände, kokku tunnustati brände seitsmes erinevas kategoorias.
Uudised
  • 18.03.20, 10:48
Mark Ritson: digiturundus on 20. sajandi termin
Mida tähendab tänapäeval traditsiooniline meedia? Kui kõik meie ümber on digitaalne (sealhulgas traditsioonilised turunduskanalid nagu televisioon, ajalehed ja välimeedia), kas siis on tegemist digiturunduse või traditsioonilise turundusega?
Uudised
  • 17.09.19, 11:03
Agentuuritulu TOP: loovus ja matemaatika peavad töötama koos
FCR Media tegevjuht ja partner Kristiina Tukk rääkis, et tänapäeva reklaamiklientidel on lihtne opereerida, sest igasugune tellitud reklaam on täies ulatuses mõõdetav ning ütleb ära, kas raha sai mõistlikult paigutatud või peab strateegiat muutma.
Uudised
  • 18.09.19, 11:05
Ranno Pajuri: rohkem füüsikuid ja vähem lüürikuid
Üha enam on turundus automatiseeritud, aga automaatika taga on alati inimene ja vajadus inimeste järele pigem hoopiski kasvab, ütles Telia Eesti brändi ja turundusosakonna juht Ranno Pajuri.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele