• 11.12.23, 10:20

Uus AI-pärl: Google muutus hoobilt atraktiivsemaks

Google esitles kolmapäeval kauaoodatud suurt keelemudelit Gemini, mida JPMorgan nimetas tehnoloogiahiiglase jaoks "tähelepanuväärseks innovatsiooniks." Uue AI turuletulek võimendab veelgi generatiivse tehisintellekti võidujooksu. Google’i aktsia reageeris sellele uudisele 5,34% püstloodis tõusuga.
Investor ja riskikapitalifondi Superangel partner Marko Oolo näeb tehisintellekti kui tõhusat tööriista ja põnevast uudisest ajendatuna lubab, et kui reede õhtul igav hakkab, siis istub enne USA turu sulgemist maha ja teeb ühe emotsiooniostu.
  • Investor ja riskikapitalifondi Superangel partner Marko Oolo näeb tehisintellekti kui tõhusat tööriista ja põnevast uudisest ajendatuna lubab, et kui reede õhtul igav hakkab, siis istub enne USA turu sulgemist maha ja teeb ühe emotsiooniostu. Foto: Raul Mee
Viimase aasta jooksul on turule tulnud mitmed AI teenuse pakkujad. Esimene laiemalt tuntuks saanu oli juturobot ChatGPT, mille esialgne väljalase oli 30. novembril 2022 ja mille tagajärjel 2023. aasta esimesel poolel nii mõnigi tehnoloogiaaktsia kiirelt lendu läks. ChatGPT omanik OpenAI ei ole küll avalikult kaubeldav, kuid huvilised otsisid ka teisi AIsse investeerimise võimalusi. Nasdaqi indeks on tehnoloogiaaktsiate võidujooksu tõttu tõusnud aastaga 29,4%.

Seotud lood

Uudised
  • 21.11.23, 11:57
UURING: Eestis kasutatakse AI-tehnoloogiaid kõige enam müügi- ja turundusvaldkonnas
AI-tehnoloogiad on täna kasutusel enam kui kolmandikus (38%) organisatsioonides ja 31% ettevõtetest plaanib tehisintellekti kasutamist 2024. aastal suurendada, näitavad cvkeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri värske tööandjate küsitluse tulemused.
Uudised
  • 13.11.23, 15:36
Elisa turundusjuht: AI rongile ei pea ilmtingimata hüppama
Suure kasu kõrval on võimalik AI-le valede eelduste ja ootustega lähenedes toota ka hulgaliselt kahju, seda eriti siis, kui AI rongile on hüpatud lihtsalt seepärast, et kardetakse sellest maha jääda, kirjutab arvamusloos Elisa ärikliendi- ja uute teenuste turundusjuht Marko Laanes.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele