• 07.01.25, 14:12

TV3 Grupi reklaamimüüki hakkab juhtima Aivo Kütt

Alates detsembrist võttis TV3 Grupp Eesti kõikide reklaamimüügi osakondade juhtimise üle senine raadiote müügidirektor ja Artist Meedia ärisuuna juht Aivo Kütt.
TV3 Grupp Eesti kõikide reklaamimüügi osakondade värske juht Aivo Kütt
  • TV3 Grupp Eesti kõikide reklaamimüügi osakondade värske juht Aivo Kütt
„Senine tele- ja online reklaamidirektor Katri Soopalu otsustas võtta aja iseendale, et keskenduda uutele väljakutsetele ja isiklikule arengule. Oleme talle väga tänulikud silmapaistva töö ja pikaaegse panuse eest, mida ta on TV3 Grupi arengusse andnud,” sõnas TV3 Grupp Eesti tegevjuht Signe Suur.

Seotud lood

Uudised
  • 27.11.24, 14:24
Balti Uudismeedia Väljaandjate Ühinguga liitus 4 meediaettevõtet
Balti Uudismeedia Väljaandjate Ühingu (BPCMO) asutasid käesoleva aasta juunis Delfi Meedia, Postimees Grupp, Õhtuleht Kirjastus ja Äripäev.
Uudised
  • 16.10.24, 12:20
Reklaamitellijate turunduseelarved: millised trendid valitsevad?
Kuigi makromajanduslikult on pingeline aeg, on reklaamivajadus mitmes sektoris endiselt suur – otsitakse innovatsiooni ning muu hulgas leitakse selleks vahendeid, ütles JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp.
Uudised
  • 25.11.24, 11:22
Meedia- ja reklaamisektori keskmine palk on Eesti keskmisest jätkuvalt kõrgem
Statistikaameti andmetel oli keskmine brutokuupalk 2024. aasta kolmandas kvartalis 8,1% kõrgem kui eelmisel aastal samal ajal.
TOP
  • 07.11.24, 08:59
Meediaagentuuride TOP: võitis tehnoloogia ja inimliku loovuse sümbioos
Vaata, kes ja kus TOPis asetseb
Meediaagentuuride TOPi võitja kasvatas kasumit 1,2 korda ning peab oma edu saladuseks tipptasemel tehnoloogia ja andmepõhise analüüsi ühendamist inimliku loovuse ja strateegilise mõtlemisega.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele