Alates detsembrist võttis TV3 Grupp Eesti kõikide reklaamimüügi osakondade juhtimise üle senine raadiote müügidirektor ja Artist Meedia ärisuuna juht Aivo Kütt.
TV3 Grupp Eesti kõikide reklaamimüügi osakondade värske juht Aivo Kütt
„Senine tele- ja online reklaamidirektor Katri Soopalu otsustas võtta aja iseendale, et keskenduda uutele väljakutsetele ja isiklikule arengule. Oleme talle väga tänulikud silmapaistva töö ja pikaaegse panuse eest, mida ta on TV3 Grupi arengusse andnud,” sõnas TV3 Grupp Eesti tegevjuht Signe Suur.
Kuigi makromajanduslikult on pingeline aeg, on reklaamivajadus mitmes sektoris endiselt suur – otsitakse innovatsiooni ning muu hulgas leitakse selleks vahendeid, ütles JCDecaux Eesti tegevjuht Kristiina Sepp.
Meediaagentuuride TOPi võitja kasvatas kasumit 1,2 korda ning peab oma edu saladuseks tipptasemel tehnoloogia ja andmepõhise analüüsi ühendamist inimliku loovuse ja strateegilise mõtlemisega.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.