Lisaks visuaalsele värskendusele on Agency Icon välja tulnud mitme uuendusega, nagu näiteks üle 50-aastastest modellidest koosnev kategooria Golden & Grey.
„12 aastaga oleme kasvanud ja arenenud nii palju, et tundsime, et on aeg teha muudatusi, mis peegeldaks meie praegust visiooni ja tööeetikat. Meie uus bränding on minimaalselt elegantne, kuid siiski elav, väikese vürtsiga – just nagu meie meeskond ja teenused,“ põhjendas casting’u-, talendi- ja modelliagentuuri Agency Icon juht Terje Kissa.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kõnekeeles lähed ikka Telliskivisse, aga sümboolikas toob TLN mängu suurlinnaliku ambitsiooni, rõhutas disainiagentuuri Refleks tegevjuht Tarmo Ojakäär.
Selle projektiga tegelemine ei olnud mitte ainult suur privileeg ja inspireeriv ettevõtmine, vaid ka loovprotsess oma parimal kujul, avaldas disainiagentuuri Bond loovjuht Nils Kajander.
Silmapaistev bränding võimaldab oma toote või teenuse eest rohkem raha küsida, kinnitab disainiagentuuri Hable tegevjuht Otto Jaansoo.
Havasi ülemaailmsest brändiuuringust nähtub, et tarbijat ei peta enam tühjade lubadustega, vaid otsustavaks saab, kas need väärtused, millega brändid end identifitseerivad, väljenduvad ka tegudes.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.