• 22.04.25, 14:00

Turundus, mida iial ei näe: kuidas reklaamida matuseteenust või Ferrarit?

00:00
  • Keit AlevKeit Alev
Turundus, mida iial ei näe: kuidas reklaamida matuseteenust või Ferrarit?

Milline näeb välja turundus, kui toodet ei saa või ei tohiks turundada traditsioonilisel viisil? Saates "Eetris on turundusuudised" võetakse vaatluse alla valdkonnad, kus tavapärased võtted ei toimi: eksklusiivsed sportautod ja matuseteenused.

Saatekülalised on Scuderia Tallinn esinduse juht Torsten Kihlman ja Tartu Krematooriumi direktor Andres Tõnissoo.

Ferrari müük Eestis põhineb isiklikel kontaktidel ja soovitustel – iga klient jõuab brändini läbi isikliku kogemuse, mitte masskampaania. “Kõige parem turundaja on rahulolev klient,” ütleb Kihlman, kirjeldades, kuidas potentsiaalsete ostjateni jõutakse läbi soovituste ja eksklusiivsete kutseürituste. Ferrari ostuprotsess on põhjalik ja personaalne, kestes sageli kuni kaks aastat.

Matusevaldkonnas on prioriteet eetika, nähtamatus ja professionaalsus. Tõnissoo rõhutab, et parim nähtavus tuleb läbi rahuliku kohalolu ja soovituste. Klassikaline reklaam on siingi pigem erand. “Meie töös peab jääma ruumi vaikusele,” ütleb ta. Samas ollakse kursis rahvusvaheliste trendidega – alates seenest kasvatatud urnidest kuni luksuslike matuseautodeni.

Kuidas turundada tooteid, mida on keeruline või tundlik turundada? Millist turundusmiksi sellistel juhtudel kasutada ning kus jooksevad psühholoogilised ja ühiskondlikud piirid? Kuula saatest lähemalt. Saadet juhib Keit Alev.

Foto: Liis Treimann

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele