Äripäeva raadio teisipäevase hommikuprogrammi läbiv teema oli vastututustundlik tarbimine ja turundus.
- Rimi Eesti vastutustundliku ettevõtluse spetsialist Katrin Bats jagas nippe, kuidas vastutustundlikult turundada ja toitu mitte raisata. Foto: Andras Kralla
Külas oli Rimi Eesti vastutustundliku ettevõtluse spetsialist Katrin Bats, kellega rääkisime toidu raiskamise vähendamise võimalustest.
Miltton New Nordicsi partneri Annika Arrasega rääkisime sellest, kuidas saavad ettevõtted vastutustundlikult käitudes suuremat kasumit teenida.
Omniva pakiäri valdkonna juht Andre Veskimeister andis aasta tagasi Äripäeva raadio otse-eetris paar lubadust klienditeeninduse ja pakkide kättetoimetamisega seotud probleemide lahendamiseks. Nüüd andis Veskimeister kõigi kuulajate ees aru, kuidas lubaduste täitmine on edenenud. Lisaks rääkisime jõuluaegsest tipphooajast Omnivas.
Veel vaatasime üle äsja ilmunud ajakirja The Economist erinumbri "The World in 2020" – milliseid ennustusi riikidele ja eri ärivaldkondadele selles tehakse.
Stuudios olid saatejuht Hando Sinisalu ja uudistetoimetaja Indrek Mäe.
Kuula hommikuprogrammi intervjuusid Äripäeva podcastid'e keskkonnast siit:
Seotud lood
Parim soovitus meie planeedi Maa keskkonna säästmiseks on vähem tarbida. See arvamus jääb kõlama, kui ekspertidega rääkida. Vähem tarbimiseks on peamiselt kaks valikut: kas me tarbime vähem või siis saame vähem lapsi, et tarbijate koguhulk väheneks.
Ajakiri The Economist ilmutas äsja oma traditsioonilise aastalõpunumbri, milles ennustatakse järgmise aasta trende.
Need reklaamid aitavad muuta maailma veidi paremaks paigaks.
Breden Kidsi asutaja Merle Leemet ja DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd räägivad, kui oluline on keskkonnasäästlik mõttelaad e-kaubanduses ning pakiveos.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.