Neljapäevases hommikuprogrammis rääkisime digiturunduse eksperdi Timo Porvaliga sellest, kuhu on mõtet kitsastel aegadel oma turunduseelarve investeerida ja millised on digiturunduse arengusuunad.
- Digiturunduse ekspert Timo Porval rääkis hommikuprogrammis sellest, millised on kohad, kuhu turundusraha pannes see ka kõige suurema tõenäosusega tagasi tuleb. Foto: Raul Mee
Porval tõi välja, et kui vahepeal arvati, et tänapäeval enam pole turunduses e-maili ärisuunda vaja ning piisab Facebookist ja Instagramist, siis päris nii see pole. Porval märkis, et e-maili list on ettevõtte põhivara ning selle kaudu turundus on üks paremini raha sisse toovaid kanaleid.
Timo Porval esineb 18. augustil
Sotsiaalmeedia konverentsil ONLINE, kus ta räägib sellest, kuhu tasub turunduseelarve investeerida. Tutvu konverentsi programmiga ja registreeru
SIIN.Kuula intervjuud siit:
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.