Tihti tehakse kliendiuuringuid mugavas kontoris, mille järel jäädakse vastuseid ootama, ent parem oleks minna kaks sammu kaugemale, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates antropoloog Keiu Telve.
- Rakendusliku antropoloogia keskuse asutaja ja antropoloog Keiu Telve. Foto: Raul Mee
„Sõna otseses mõttes, kui klient on jooksutossudes, siis on vaja panna jooksutossud jalga. Kui klient on maamees, siis panna jalga kummikud. Kui metsamees, siis kõvemad matkasaapad,“ lisas ta.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.