"Digiturunduse praktikumi" saates tuleb juttu andmetest, nende kogumisest ja kasutamises turunduses. Selleks oleme saatesse kutsunud Salesforce’i juurutuspartneri GBC juhi Juri Dusko ja konsultandi Taavi Uudami.
Taavi Uudam, Juri Dusko ja saatejuht Priit Kallas. Foto: Äripäev
Saates arutletakse ka selle üle, kuidas ettevõtted andmetest kasumit võtta, räägitakse juttu ettevõtte sisesest koostööst osakondade vahel ning kuidas ettevõtte sisesed andmed saavad koostööle kaasa anda. Lisaks arutletakse ka andmete kvaliteedi ja GDPRi teemadel.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.