• 12.07.24, 15:39

Tehisintellekti kasutamine on uus guugeldamine

Digiturunduse aastakonverentsi esineja ja iduettevõtte ContentGecko asutaja Risto Rehemägi jagas Äripäeva raadio hommikuprogrammis soovitusi, kuidas panna ChatGPT sinu toodet soovitama.
Tehisintellekti kasutamine on uus guugeldamine
  • Foto: Silas Stein
Rehemägi rääkis, et tehisaru abil sisu loomine on atraktiivne võimalus ettevõtele ning see on toonud mõnele ettevõttele ka miljoneid külastusi. “Teinekord võib see hästi töötada aga mõnel juhul võib sinna sisuloomesse panustada palju aega ag tulemust ei tule,” ütles ta.
Google’i jaoks on oluline, et ettevõtte veebileht pakuks inimestele väärtust. “Paljud turundajad jätavad kahe silma vahele selle, et otsimootori jaoks loodud sisu peab vastama mingile küsimusele ja vastama sellele hästi. Tuleb leida üles see, mida inimesed küsimused ning vastama sellele hästi, kas siis AI abil või ise aga see aitab veebil hästi töötada,” ütles Rehemägi.
“Number üks viga on see, et ettevõtted teevad sisuloomes vigu. Paljud juhid tahavad luua arvamusliidri sisu aga kui keegi ei oska seda otsida, siis see SEO mõttes ei tööta,” ütles Rehemägi ning lisas, et arvamusliidri sisu jaoks on teised kanalid - uudiskirjad või sotsiaalmeedia. “Kui tahta suurendada orgaanilist liiklust veebilehel, siis tuleb suruda enda ego maha ja rääkida lihtsatest asjadest, mida inimesed tahavad.
Risto Rehemägi esineb 13. septembril digiturunduse aastakonverentsil Best Internet, kus ta räägib SEO, makstud otsingu ja sisuloome roll AI ajastul. Tutvu konverentsi programmiga ning registreeru soodushinnaga SIIN.
Saates tuli juttu sellest, kuidas tuleks enda veebilehte üles ehitada, et ChatGPT selle üles leiaks. "Kui sinu restoran on uuem kui ChatGPT viimane uuendus või treening, siis sinu restorani ta üles ei leia," rääkis Rehemäe.
Intervjuust selgus, et ettevõtted peavad üha enam vaeva nägema, et tehisintellekt ettevõtte veebilehe üles leiaks.
Rehemägi rääkis, et tehisintellekti saab ka meelitada ja õpetada.
Tehisintellekti kasutamine on uus guugeldamine
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele