• 27.03.25, 06:30

Inimesed jälgivad inimesi – ja märkavad brändi

Tugev tööandja bränd ei teki üksnes ametlike kanalite kaudu. Kui inimesed märkavad teie töötajaid, märkavad nad ka teie ettevõtet.
Evelin Org
  • Evelin Org
Tänapäeva maailm on sotsiaalmeedia tõttu üsna läbipaistev, teab persooni- ja tööandja brändingu strateeg Evelin Org. Taustainfot nii tulevase tööandja kui ka kolleegide kohta otsitakse suures mahus digikanalitest. Enne, kui teil tekib võimalus end või oma ettevõtet potentsiaalsetele kandidaatidele füüsilises maailmas tutvustada, leitakse vajalik info Google’ist ja sotsiaalmeediast ning kujundatakse saadud otsingutulemuste põhjal oma arvamus. Digikanalitest on saanud iga ettevõtte ja töötaja visiitkaart ning nende kaudu kujuneb ka tööandja maine.

Seotud lood

Uudised
  • 04.03.25, 11:06
Brändi kasvatamine või kiire kasum? Õige meediavalik toob mõlemad
Harjume uuesti mõttega, et bränding on investeering, soovitab Eesti Ringhäälingute Liidu tegevjuht Hanno Kindel.
Uudised
  • 12.03.25, 15:04
Vaata, kes on Eesti tööandja brändingu säravaimad tähed
Täna autasustati 2024. aasta parimaid tööandja brändingu tegusid konkursil The Magnet Employer Branding Awards Eesti 2025. Lisaks tunnustati aasta tööandja brändingu spetsialisti.
Uudised
  • 28.02.25, 10:16
Mis takistab töötajaid brändisaadikuks hakkamast?
Mitte iga töötaja ei tunne end brändisaadikuna mugavalt, kuid teadliku toetusega saab ebakindlusest enesekindlus.
Uudised
  • 20.01.25, 06:00
Brändisaadiku teekond algab tugevast persoonibrändist
Persoonibränding ei ole enam üksnes individuaalne tööriist, vaid mängib kriitilist rolli ka organisatsioonide strateegias, leiab Your Brand Up Studio persooni- ja tööandja brändingu strateeg Evelin Org.
Töökuulutused
  • 17.03.25, 17:56
Salvest otsib kategooriajuhti
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele