9. - 10. oktoobril 2014 toimuv Pärnu Turunduskonverents toob Eesti paremad turunduse ja kommunikatsiooni tegijad uue ärihooaja hakul taas Pärnusse kokku. Seekord on fookuses „Tähelepanu!“
Korraldajad on uhked seekordse välisesinejate rivistuse üle, kes kõik annavad hulgaliselt mõtlemisainet. Tähelepanu saavutamisest räägib juhtimistreener ning stand-up koomik Padraig Hyland. Katie Paine („The Measurement Queen“) kõneleb meedia mõõtmisest ja mõistmisest. Euroopa juhtiv tarbija- ja ostukäitumise uurija Ken Hughes jagab nõuandeid, kuidas mõjutada tarbijaid ostukohas. Universal Musicu kogemustest noorte tähelepanu võitmisest muusika abil räägib Petri Mannonen. Konverentsi üllatajaks on kindlasti Oxfordi professor dr Kevin Dutton, kes on uurinud psühhopaate ning on avastanud, et ka turundajatel on psühhopaatidelt nii mõndagi õppida. Särav teleprodutsent ja kirjutaja Andrew Davis avaldab, kuidas saavutatud tähelepanu tulemuseks vormida. Pärnu Juhtimiskonverentsil esinenud Annemarie Steen aitab moderaatorina konverentsi koos hoida ning viib ka ise läbi töötoa.
Lisaks peasaali ettekannetele toimuvad paralleelsaalis kolm teemadesse süvitsi minevat meistriklassi. Koostöös Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liiduga korraldatakse paneeldiskussioon, kus antakse hinnang valdkonna tänasele seisule ning arengutele.
Suhtevõrgustiku värskendamine on Pärnu Turunduskonverentsil alati olnud olulisel kohal, mistõttu toimub esimesel kohvipausil ärikiirkohting (võta hulgaliselt visiitkaarte kaasa!) ning kahe konverentsipäeva vahel on konverentsi delegaatide päralt ööklubi Sugar, kus nauditakse säravat seltskonda, head muusikat ja maitsvaid toite kuni hommikutundideni.
Kui soovid osa saada kahest erakordsest ja inspireerivast päevast, pane ennast kirja
SIIN.
Soodusregistreerimine hinnaga 449 € kestab 10. septembrini!
Uudise avaldamist toetas Balti Juhtimiskonverents OÜ.
Autor: Best Marketing, Silja Oja
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.