Sky Media raadiogrupp avas uue muusikaportaali Sky.ee, mille sihiks on saada Eesti juhtivaks popkultuuri kajastavaks meediakanaliks internetis.
Värskes veebis saab kuulata kokku 16 erinevat raadiokanalit, nende seas on ka kõik Sky Media põhijaamad: Sky Plus, Retro FM, Rock FM, NRJ, Russkoje Raadio ning Sky Raadio. Lisaks pakub portaal värskeid meelelahutusuudiseid kõigile, kellele meeldib muusikavaldkonnaga kursis olla.
Sky.ee portaal koondab enda alla raadiote Sky Plus, Retro FM, Rock FM ja NRJ kodulehed ning nende jaamade parimate palade järelkuulamise võimaluse. Samuti saab lehel valida mitmete veebiraadiote vahel. Muusikasisu hakkavad looma ka artistid ise, esimesena on lauljatar Liis Lemsalu pannud kokku oma playlisti, mida samuti on võimalik portaalis kuulata.
„Selle asemel, et arendada kõikide jaamade kodulehti eraldi, otsustasime raadiod kokku ühele värskele platvormile panna ja tekitada nii suuremaid avastamisvõimalusi,“ ütles Sky Media loovjuht Priit Vare.
Uudse lahendusena pakub Sky.ee raadiote kuulamisel välja võimaluse laule “skippida”. Kui on soov mõnda eetrist kõlavat muusikapala vältida, saab portaali külastaja vajutada spetsiaalset nuppu ning kõlama hakkab uus pala. Selle lõppedes raadiostriim taastub. Laule “skippida” saab esialgu viis korda tunnis.
Sky.ee kirjutab igapäevaselt muusikast, sekka ka filmidest, telesaadetest ning moest. „USAs tehtud uuringud näitavad, et pea pooled inimesed tahavad muusikaga pidevalt kursis olla, kuni 24-aastaste seas on see protsent lausa 70,“ rääkis Priit Vare. „Siiani puudus võimalus popmuusika kohta ühest kohast eestikeelset infot hankida, see on nüüd loodud.“
Koos tehniliste tegijatega kuulub portaali meeskonda kümme inimest, lisaks hakkavad kaasa lööma mitmed välisautorid. „Tahame, et artistid ja sündmused leiaksid positiivset kajastust, sest kõikvõimalikku nuttu ja hala kajastavad teised juba piisavalt,“ tõdes Vare. „Koostöös muusikutega saame luua sootuks põnevamat sisu.“ . Sky.ee avakampaanias löövad kaasa Liis Lemsalu, Ott Lepland ning Elina Born, selle autoriks on agentuur Tabasco.
Sky.ee sihtauditoorium on 18-35 aastane eestimaalane. Reklaamiklientidele pakub portaal kaasaegseid digimaailma standarditele vastavaid reklaamilahendusi (IAB), lisaks on võimalik ka sisu- ning koostööturundus. Reklaamihaldus on maksimaalselt automatiseeritud, mis võimaldab teenindada ka rahvusvahelisi kliente.Portaali arendustöö tegi firma Web Systems
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.