• ST
  • 17.04.18, 17:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediaagentuuri Initiative raadiouuring teeb tagasivaate jõuluaega

Meediaagentuur Initiative otsis jaanuaris vastust küsimusele, kui edukaks osutus Star FM-i jõuluraadio 2017.
Kaidi Reedi, Initiative
  • Kaidi Reedi, Initiative
Kuna Kantar Emor oli just sel ajal oma metoodikat uuendamas ja kuulatavuse uuringut läbi ei viidud, otsustas Initiative jaanuaris ise küsimusele vastuse saada. Selleks viidi internetis perioodil 10.-24. jaanuar 2018 läbi uuringu (valim 1000 vastajat, esinduslik Eesti 18-74-aastase elanikkonna suhtes vanuse, soo, rahvuse ja piirkonna lõikes), kus küsis varasemalt ja detsembris kuulatud raadiojaamade kohta.
Selgus, et StarFM’i jõuluraadiot kuulas pea iga kolmas ehk 32% 18-74-aastasest eestimaalasest, mis tähendas suurima kuulatavusega jaama positsiooni. Kui tavapäraselt kuulab StarFM-i ühena põhilistest raadiojaamadest iga neljas nimetatud sihtrühma liige, siis oli kuulajaskonna tõus igati arvestatav. Seda enam, et 44% kuulas Star FM’i episoodiliselt ehk oma lemmikraadiojaamale lisaks. Enamuse tõusust moodustasid eestlased, kelle hulgas tõusis detsembris StarFM’i kui peamise raadiojaama kuulamine 31%-lt 41%-le. 
Star FM programmijuhi Allan Vinogradov kommenteerib, et AC (adult contemporary) formaadiga raadiojaama "100% jõuluraadioks" muutmine detsembris on mujal maailmas olnud suur edulugu, tõstes mõnede jaamade kuulatavust sel perioodil lausa mitmeid kordi. “Hindan väga Initiative’i ametialast huvi, kes viis läbi jõuluraadio uuringu. Uuringu positiivsed tulemused kinnitavad, et jõuluraadio tuleb sel aastal uuesti,” lubab Star FM’i programmijuht.
Kaidi Reedi
’i eri- ja neurouuringute juhtInitiative

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele