Eriolukord on pannud proovile kõik turundajad ning hetkel on tööd rohkem kui kunagi varem. Enamik peab siiski muutunud olukorras mõtlema, kuidas piiratud eelarvega olemasolevaid kliente kõnetada ja uute tähelepanu köita.
- Reklaamkingituste olulisus turunduses on kasvanud.
Uute klientide püüdmine on muutunud kordades raskemaks ning tavapärased meetodid hetkeolukorras piisavalt tulemusi ei anna. Seetõttu on tekkinud vajadus muuta ärimudeleid ja ka turundusmeetodeid.
Turundajad peavad leidma uusi võimalusi, kuidas oma äri nähtavamaks muuta. Aga kuidas seda teha 2+2 reegli valguses? Ürituste korraldamine on raskendatud ja enamasti on turundajad pööranud oma pilgud erinevate digitaalsete lahenduste poole. Nagu me kõik teame on online-nähtavuse kasvatamine hetkel üks peamisi turunduseesmärke. Et aga kõik seda teevad, siis edu saavutamiseks tuleb kordades rohkem pühendada aega kvaliteetse sisu loomisele. Tuleb otsida uusi võimalusi ja rohkem keskenduda „kastist välja“ lahendustele. Aina olulisemaks muutub ka kliendi kaasamine teie brändi eduloosse ning parim viis selleni jõuda on reklaamkingituste ja meenete toel.
Kuidas digikanalites brändi nähtavana hoida?
Alustada tuleks ettevõttesiseselt. Oma töötajad on parimad brändisaadikud ja reklaamikandjad. Korraldades firma sees sisuloomekonkursse, on võimalik luua väga palju head visuaalset materjali ning kajastada seda nii sotsiaalmeedias kui ka teistes digitaalsetes kanalites. Parimad firmakingitused on personaalselt kantavad või kasutatavad reklaamtooted, näiteks T-särgid, nokkmütsid, vihmavarjud, kõrvaklapid, aga kindlasti ka reklaamrõivad. Lähemalt saate reklaamkingituste kasutamisest meeskonnatöös lugeda siit:
Reklaamkingitused meeskonnatöös- Loodussäästlikud logoga tekstiiltooted
Kuid brändi nähtavuse kasvatamisel on väga oluline roll ka teie headel klientidel. Siinkohal tsiteeriksin agentuuri
Goal loovjuhti Marko Sauet, kes
Äripäeva raadios rääkis, kuidas ta on kõndiv reklaampost, kuna kasutab ühe firma torusalli igapäevaselt. Ta on toonud sellele brändile kordades rohkem tähelepanu, kui ükskõik milline digikanal eraldiseisva kampaaniaga seda oleks võimaldanud. Oskuslikult sihitud ja kasutatud reklaamkingitused on parim võimalus nähtavuse kasvatamiseks ja brändist positiivse kuvandi loomiseks. Kas teadsite, et uuringute kohaselt lausa 85% kõigist klientidest mäletab brändi, kes on kinkinud neile oma logoga T-särgi või nokamütsi?
- Mis kasu on reklaamkingitustest digitaalsel ajastul?
Reklaamkingituste kasutamine digitaalse sisu loomise protsessis on võimas tööriist. Olgu siis sisuloojateks teie kliendid või töötajad. Eriti oluliseks on reklaamkingitused muutunud just nüüd, mil originaalset sisu tuleb luua „kastist välja“ lahendustena, eesmärgiga klientidele võimalikult kauaks meelde jääda. Parim tulemus saavutatakse füüsilise reklaamtoote ja digitaalse sisu kombineerimisel. Tõenäosus, et teie turunduslikud eesmärgid täituvad, on kordades suurem, kui kasutate firmakingitusi oskuslikult.
Järjepidev reklaamkingituste tegemine kasvatab klientide lojaalsust
Kuid tavalised, ainult logoga varustatud ärikingitused enam nii hästi ei tööta. Reklaamkingituste valimisel on väga oluline sõnum, kujundus, konkreetne toode, sihtrühm ja ajastus. Parima tulemuse saavutate, kui kaasate ettevõtte sees protsessi nii personaliosakonna, turundusosakonna, müügiosakonna, klienditeeninduse kui ka juhtkonna ning välistest partneritest reklaamkingituste agentuuri eksperdid. Kiirete tulemuste saavutamiseks sobivad nn call to action (tegutsema innustavad) reklaamkingituste kampaaniad, kus kasutatakse kingitusi auhindadena mingi tegevuse eest.
- Seljakotid ettevõtte logoga
Pidev ja läbimõeldud firmakingituste tegemine kasvatab klientide lojaalsust ja mõjub positiivselt brändile tervikuna. Unustada ei tohiks ka
oma firma töötajate kingituste programmi. Meie kogemus näitab, et reklaamkingituste valikut tuleks uuendada 2-4 korda aastas ning personaalsete, eritellimusel tehtud reklaamtoodete kasutamine töötab alati paremini, kui lihtsalt reklaamkingituste masstoodangule sümboolika lisamine.
- Reklaamkingituste kasutamine digitaalses sisuloomes toob tulu
Originaalsete ja personaalsete reklaamkingitustega annate oma brändile lisaväärtust, mida on võimalik oskuslikult ära kasutada ka sisuloomes, et saavutada kiiremini oma turunduslikud eesmärgid.
Loodan, et saite siit artiklist mõtteid, kuidas paremini planeerida reklaamkingituste kampaaniaid ja neid oskuslikult siduda digitaalse sisuloomega.
Lisaks soovitan lugeda varasemaid reklaamkingituste teemalisi artikleid, et ammutada ideid, tõhustamaks oma ettevõtte turundustegevust reklaamkingituste abil:
Anti Saluneem
Logotrade reklaamkingituste agentuur
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.