• 18.10.07, 12:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ERI Kinnisvara muutis logo

Käesoleva aasta oktoobrist alates uuendab Eesti üks suuremaid kinnisvarafirmasid ERI Kinnisvara oma korporatiivlogo. Logo uuendamise eesmärgiks oli kaasajastada ligemale 15 aastat kasutusel olnud ja kinnisvarasektoris tuntud kaubamärki, säilitades vanast logost tuttavad motiivid ja lisades sellele nüüdisaegse mõõtme.
ERI Kinnisvara uus logo:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele