• 14.11.07, 20:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Moskvas Eesti-vastane kampaania 'Mina eSStoniasse ei sõida!'

Best Marketing kirjutas hiljuti Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse Turismiarenduskeskuse poolt oktoobrikuus Peterburis algatatud kampaaniast «???????? ???? ???????!» ehk „Kinkige endale Tallinn!”. Kampaania eesmärgiks oli tutvustada Eestit kui atraktiivset reisisihti, avardada sihtrühma teadmisi talvepuhkuse veetmise võimalustest ning teavitada uuest rongiühendusest. Venemaa ajaleht Komsomolskaja Pravda korraldas EAS-i kampaaniale vastukampaania. Moskvas elav Eesti Päevalehe ajakirjanik Jaanus Piirsalu kirjutab oma blogis:
"Moskvas on jälle üks loll Eesti-vastane kampaania käima pandud. Seekord teeb seda ajaleht Komsomolskaja Pravda (KP), mis on suurima levikuga kollane ajaleht Venemaal. Tiraazh üle paari miljoni kui mitte rohkem.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele