• 20.03.08, 11:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

LOOVVOOL võitis Moskvas toimunud mainekal disainikonkursil kolm auhinda

Disaini- ja interaktiivmeedia agentuur LOOVVOOL pälvis tunnustust rahvusvahelisel disaini- ja brändinguvaldkonna auhinnakonkursil.LOOVVOOL võitis Moskvas toimunud "Identity: Best of the Best 2008" konkursil kolm auhinda. Esimese ja teise koha business-to-business teenindusvaldkonna ettevõtete logodisaini kategoorias ning kolmanda koha jaekaubanduse, poodide ja restoranide brändiidentiteedi kategoorias.B2B kategoorias oli võidutööks koolituskeskusele Punane Puu loodud logo. Punane Puu koolituskeskus on ehitusvaldkonnale spetsialiseerunud koolitusettevõte. Teise koha pälvis B2B kategoorias Caviar Productions’ile loodud logo. Caviar Productions on kiiresti arenev produktsiooniettevõte, mille asutajaks on New York Film Academy taustaga režissöör Kaimar Kukk.Jaekaubanduse, poodide ja restoranide brändiidentiteedi kategoorias said auhinna restoranile Kaerajaan välja töötatud graaflised lahendused. Raekoja platsil paikneva restorani Kaerajaan suunitluseks on modernne Eesti köök.
"Identity: Best of the Best" graafilise disaini auhinnakonkurss on Identity Magazine’i poolt korraldatav iga-aastane üritus, mida toetab ICOGRADA, graaflise disaini ühenduste rahvusvaheline nõukogu. Maineka konkursi žürii liikmete seas olid esindajad maailma juhtivatest disainiagentuuridest ja -konsultatsiooniettevõtetest nagu Chermayeff & Geismar, Lippincott jt. Identity on esimene Venemaa väljaanne, mis kajastab põhjalikult brändingu ja disaini valdkonnaga seonduvat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele