• 16.03.09, 00:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti turunduse parimad 2008

Turundustegu 2008 finalistid: Anneli Ohvril (Teeme Ära!), Evelin Mägioja (Rimi), Katre Kasmel (EPL), Karl Multer (SEB), Eha Talvist (SEB) ja Kristjan Seema (Tele2)
Aasta Turundussündmuse Password 2009 raames toimus 5. märtsil 2009 Eesti Aasta Turundustegu 2008 finaal ja gala, kus jagati auhindu järgnevates kategooriates:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele