• 14.05.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Gennadi Nikolajev, GlaxoSmithKline Eesti arendusjuht

on hariduselt arst, ta on töötanud 12 aastat anestesioloogi ja intensiivraviarstina. Täiendanud on ta end mitmetel turunduse- ja juhtimisalastel koolitustel ja töötanud üle 10 aasta farmaatsiatööstuses erinevatel ametikohtadel turunduse ja meditsiini valdkonnas, näiteks aastatel 1995-2001 ravimifirmas Merck Sharp & Dohme (MSD). Alates 2001. aastast on Gennadi olnud GlaxoSmithKline (GSK) Eesti turundus- ja äriüksuse juht. Hetkel on tema ametinimetuseks arendusjuht. GSK on üks maailma juhtivaid teadus- ja arendustegevusel põhinevaid ravimi- ja tervishoiuettevõtteid, mis investeeris eelmisel aastal 60 miljonit krooni ehk ca 1/3 oma Eesti esinduse käibest kohalikesse meditsiinilistesse teadusuuringutesse ja Eesti meditsiini infrastruktuuri arengusse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele