• 29.12.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kliendina reklaamitegijate maailmas

Arvan, et enamik inimesi on nõus väitega, et „Tunne oma koostööpartnerit!“ on sama oluline põhimõte kui „Tunne oma klienti!“. Ning mis oleks turundusinimesele veel sobivam viis end reklaamiagentuuride tegemistega kurssi viia, kui osaleda aeg-ajalt mõnel rahvusvahelisel reklaamifestivalil. Viimased mõtted, mis ma enda jaoks koostööpartneritega seoses välja noppisin, kõlasid 2009. aastat kokku võtvatel Eurobesti seminaridel.
• Praegune aeg nõuab muutusi mitte ainult klientide, vaid ka agentuuride poolel – agentuurid lihtsalt peavad muutuma, sest loovust on väljaspool neid juba rohkem kui agentuuris sees. Mis suunas täpselt muutuma peab, selles osas läksid arvamused lahku. Üks pool leidis, et on aeg agentuuri (tagasi) tuua näiteks meedia planeerimine ja teleklippide tootmine. Teiste arvates peaks agentuur väljakutseid otsima uutest valdkondadest, seda eelkõige sotsiaalsest turundusest. Kolmandate meelest pole laiendamine majanduslikku olukorda arvestades aga õigustatud, pigem tuleb töö tegemise protsesse efektiivsemaks muuta ja nii ressursse kokku hoida.

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele