• 12.04.10, 01:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hanno Lindpere FatBurneri tulevikuplaanidest: ''Teeme Eesti kaubamärgi globaalselt tuntuks''

Eestis loodud kehakaalu alanemist soodustav jook FatBurner läheb välisturgusid vallutama. Best Marketingile andis intervjuu endine Ernst & Young'i vastutav partner, praegu FatBurnerit Hispaanias turustava ettevõtte Tonetea kaasomanik ja tegevjuht Hanno Lindpere.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele