• 13.01.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus tööriist SocialDiver aitab turundajatel jälgida ja analüüsida sotsiaalvõrgustikes toimuvat suhtlust

Ei ole vahet kas sa juba osaled võid plaanid sotsiaalmeedias osaleda, sinu organisatsioonist räägitakse nii ehk naa. Räägib tänane, tulevane, eilne klient. Räägib konkurent, seadusandja, koostööpartner. Ühel juhul räägid sa kaasa, teisel juhul räägitakse sind taga.
Rääkijaid on rohkem kui üks, nad räägivad korraga ja erinevatel teemadel, nad asuvad erinevates kohtades ja nende taust on erinev. Nad tuginevad hoiakutes teiste kogemusele ja nad usaldavad rohkem anonüümse kommentaatori arvamust, kui sinu reklaami või ettevõtte esindaja ekspertarvamust. Neid tuleb iga päevaga juurde ja nad ei tee vahet, kus lõpeb tegelikkus ja algab fiktsioon. Aga nad on väärtus, kelleta ei püsi ükski organisatsioon. Nad on otsustajad ja nendega peab suhtlema.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele