• 18.01.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: SEB 2010. aasta suurim turunduskampaania - internetipanga lansseerimine

SEB Panga uus veebilehtSEB uuendas eelmisel aastal põhjalikult oma internetikanaleid: uuenesid panga koduleht ja erakliendi internetipank. Uue kodulehe projekt hõlmas muuhulgas põhjalikku sisu uuendamist, mille käigus kirjutati ümber rohkem kui 1000 eestikeelset teksti, et muuta panga toodete ja teenuste info kliendile võimalikult arusaadavaks. Internetipanga uuendamisega kaasnes SEB 2010. aasta suurim turunduskampaania. „Kõik need arengud moodustavad ühtse terviku, mille eesmärgiks on pakkuda veebilahenduste kaudu parimat digitaalset kliendikogemust,“ ütles SEB turunduse ja kommunikatsiooni divisjoni direktor Karl Multer. Siinkohal avaldame SEB erakliendi internetipanga kampaania case study:
Taust ja ettevalmistustööd

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele