Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Vladimir Pavlov analüüsib oma ettekandes Sampo, Keskerakonna, Saku, SEB, Elisa, Postimehe jpt venekeelseid kampaaniaid ja reklaame
Seminar: ''Turundamine venekeelsele sihtrühmale Eestis''Kuupäev: 27. jaanuar 2011 Kell: 10.00 - 15.45Koht: hotell Olümpia Korraldaja: Best MarketingToetajad: Artmusic, Eesti Post Registreerumise tähtaeg: 24. jaanuar Osalustasu: 166.- EUR + km
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.