• 11.08.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TV3 programmidirektor Mikko Silvennoinen: „Eestlane armastab uudiseid!“

Olen juba kuus kuud elanud Eestis ja töötanud TV3 programmidirektorina. See aeg on olnud nagu üks hea telesari - haarav, üllatav ja suurepäraste tegelastega. Kuna tänaseks on kogu siinne „eetripilt“ minu jaoks juba päris selge ja värviline, mõtlesin seda teiega jagada.
Milline on eestlasest televaataja? Põhiline erinevus võrreldes soomlastega on eestlaste suur huvi uudiste vastu. Eestlane armastab uudiseid! Siinsed inimesed lihtsalt ei saa olla ilma ajakirjanduslike uudisprojektide, meelelahutuslike uudistemagasinide ja traditsiooniliste faktipõhiste uudisprogrammideta. See žanr on oluliseks osaks igas siinses kommertsjaamas, mis tähendab, et ka minu auks ja kohuseks on seda kõike vaatajaile pakkuda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele