• 07.09.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäev korraldab 15. septembril konverentsi Turunduseelarve 2012

Konverentsi "Turunduseelarve 2012" esinejad:
- TNS Emori Balti regiooni juht Margo Veskimägi - Solarise turundusjuht Georgi Viies - Statoili kontseptsioonijuht Kai Realo - Elisa turundusjuht Karin Kanepi - Nordea Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Piret Reinson - Estraveli turundusdirektor Mari-Liis Rüütsalu - Kanal 2 peadirektor Urmas Oru - Media House arendusjuht Hanno Kindel - Reklaamiagentuur Utopia loovjuht Alvar Jaakson

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele