• 11.04.12, 10:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cherry hakkas Best Marketingi uudiskirja toetajaks

Alates 16. aprillist on Best Marketingi uudiskirja uueks toetajaks Cherry Media. Lisaks Cherry'le kuuluvad Best Marketingi uudiskirja toetajate hulka EMT, Broadline, EBS, Identity, Fox International Channels Estonia, Ausestar, Creatum, ADM Interactive, Mediacom, GfK ja Signiti.
Lisaks Cherry'le kuuluvad Best Marketingi uudiskirja toetajate hulka EMT, Broadline, EBS, Identity, Fox International Channels Estonia, Ausestar, Creatum, ADM Interactive, Mediacom, GfK ja Signiti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele