• 11.04.12, 13:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Märtsikuu vaadatuim telesaade oli Eesti Laul 2012 finaal

Märtsis 2012 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi 10 minutit päevas. Kõige vaadatavam saade oli ETV-s näidatud Eesti Laul 2012 finaal.
Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 59 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 34 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones ETV (24.4%) Kanal 2 (23.0%) ja TV3 (17.9%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (23.7%) NTV Mir (12.5%) ja RTR Planeta (9.0%) vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele