• 21.05.12, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaks EASi reklaamikampaaniat sõidavad Cannes’i Kuldlõvi järele

17. mai õhtul toimunud Kuldmuna 2012 konkursi finaalis pälvisid kaks kõrget auhinda EASi reklaamikampaaniad, mis mõlemad pääsevad rahvusvahelisele reklaamikonkursile Cannes Lions Prantsusmaal. Mõlemad kampaaniad võidutsesid ambientreklaamide kategoorias.
Kuldmuna tõi Läti sihtturukampaania „Eesti laulupidu Riias“, mille töötas välja agentuur Der Tank:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele