• 18.02.13, 13:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Delfi hakkab telejaamadele alternatiivi pakkuma

24.02 teeb Eesti Delfi ajalugu, pakkudes terve päev telejaamadele alternatiivset saateprogrammi.
„Liikuva pildi näitamine on Delfi jaoks viimased paar aastat olnud üks tähtsamaid arengusuundasid,“ ütles Delfi reklaamidirektor Rivo Põldoja. Kui varem keskenduti valdavalt järelvaadatavate videoklippide tootmisele ning otsepildi näitamine oli pigem juhuslik ja seotud ühekordsete sündmustega (nt ülekanded Veerpalu pressikonverentsilt, TedX-i mõttekojast Tartus, president Ilvese debatist endise malemaailmameistri ja tänase Venemaa opositsioonipoliitiku Garri Kasparoviga jpt), kus Delfi osaks oli vaid pildi vahendamine kasutajale, siis viimastel kuudel on liigutud suunal, kus vahendatakse otsepilti ning pakutakse lisaks kommentaare ja intervjuusid, st toodetakse sisu otseülekande sisse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele