• 04.03.13, 14:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuldmuna 2013 konkurss on avatud

Loovkommunikatsiooni konkursile Kuldmuna 2013 oodatakse võistlustöid 21. veebruarist kuni 21. märtsini.
Kuldmuna 2013 võistlusele on oodatud kandideerima agentuurid reklaami-, meedia-, digitaalse reklaami-, suhtekorralduse-  ja üritusturunduse vallas. Parimad ja silmapaistvamad lahendused saavad pärjatud kuld-, hõbe- ja pronksmunaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele