• 11.03.13, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid Aasta Meediategu 2012 võitjad

8. märtsil toimus Aasta Meediategu 2012 žürii koosolek, mille käigus valis žürii välja võitjad viies kategoorias. Grand Prix kuulutatakse välja 13. märtsil turunduskonverentsil Password. Vaata võitjate nimekirja ja pilte žürii koosolekust!
Žüriisse kuulusid Marika Jahilo (Alpha Baltic Media), Kätrin Maidla (Idea Havas Media), Meelis Järvela (Inspired Universal McCann), Hanno Kindel (Media House), Olga Peresild (MediaCom), Eve Järve (Aegis Media), Jana Arendi (OMD), Helle Vetik (Mindshare) ja Indrek Soom (Initiative).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele