Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Turunduse planeerimise tarkvara Toots aitab väiksel ja keskmisel ettevõttel kasvada
Väiksed ja keskmised ettevõtted moodustavad 99% kogu Eesti firmade arvust. BS Software Publishing juhatuse liige Terje Behrs soovitab ettevõtetele veebipõhist arenguplaneerijat Toots.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.