Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Imeline Ajalugu enimostetud kuukiri
Tänavu esimesel poolaastal said Äripäeva ajakirjad Imeline Ajalugu ja Imeline Teadus taas kuukirjade läbimüügi pingereas kaksikvõidu.
Käibe järgi oli Imeline Ajalugu enimostetud kuukiri ja Imeline Teadus teisel kohal. Sama seis oli 2012. aasta esimesel ja teisel poolaastal ning suure tõenäosusega saab nii olema ka tänavu teisel poolaastal.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.