• 18.12.13, 11:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

2013 tõi välireklaami mõõtmisse uue kvaliteedi

Outdoor Impact uuringust selgus, et keskmist välireklaami kampaaniat näeb 2 nädala jooksul vähemalt ühe korra 92% tallinlastest.  Hea kampaania rusikareegel on see, et kampaaniat peaks nägema vähemalt 7 korda, et seda mäletada. Lähemalt räägib uuringu tulemustest JCDecaux turunduskoordinaator Katri Horma.
Outdoor Impact on esimene Baltikumis rahvusvaheliste standardite järgi läbi viidud välimeedia auditooriumi uuring, mis viidi läbi Tallinnas, Riias ja Vilniuses. Uuringu taga on juhtivad välireklaami ettevõtted JCDecaux ja Clear Channel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele