• 09.05.14, 10:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida vanemaks inimesed muutuvad, seda õnnelikumad nad on

Ainult 5% Briti reklaamiagentuuride töötajatest on üle 50 aasta vanad, seega on arusaadav, miks reklaamitööstus seeniore kõnetada ei oska. Suurim viga on eeldada, et seeniorid igatsevad taga noorusaega ja tahavad olla nagu 20-aastased. Uuringud näitavad vastupidist.  Intervjuu Mature Marketing Associationi (UK) presidendi ja seenioridele turundamisele spetsialiseerunud agentuuri RHC Advantage tegevjuhi Mark Beasley’ga, kes esineb Tallinnas 12. juunil toimuval seenioridele turundamise seminaril.
Intervjuu Mature Marketing Associationi (UK) presidendi ja seenioridele turundamisele spetsialiseerunud agentuuri RHC Advantage tegevjuhi Mark Beasley’ga. Mark Beasley esineb Tallinnas 12. juunil toimuval seenioridele turundamise seminaril.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele