SEB turundus- ja kommunikatsioonidivisjoni juht Kristjan Seema naases Tele2-e turundus- ja müügidirektoriks ning juhatuse liikmeks.
Tele2 Eesti juhatuse esimehe Argo Virkebau sõnul töötas Kristjan Seema Tele2-s 13 aastat, mis teeb temast suurima kogemusega turundusjuhi sektoris. “Me oleme pikalt koos tegutsenud ja meie visioon klapib. Kristjan ühendab ettevõttes turundus- ja müügiosakonnad, et mõlemad harud efektiivselt ja täpselt ühte sammu käima panna,” ütles Virkebau.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.