• 12.05.14, 14:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristjan Seema läks Tele2-e tagasi

SEB turundus- ja kommunikatsioonidivisjoni juht Kristjan Seema naases Tele2-e turundus- ja müügidirektoriks ning juhatuse liikmeks.
Tele2 Eesti juhatuse esimehe Argo Virkebau sõnul töötas Kristjan Seema Tele2-s 13 aastat, mis teeb temast suurima kogemusega turundusjuhi sektoris. “Me oleme pikalt koos tegutsenud ja meie visioon klapib. Kristjan ühendab ettevõttes turundus- ja müügiosakonnad, et mõlemad harud efektiivselt ja täpselt ühte sammu käima panna,” ütles Virkebau.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele