• 03.06.14, 14:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiievist tuli Eestisse kaks hõbedat!

15. Kiievi rahvusvaheliselt reklaamifestivalilt tuli Eestisse 2 hõbedast auhinda. Auhinnatud said Savoy Boutique Hotelli infomaterjalid Newtonilt ning Identity ja Sõrmuste Emanda koostööna valminud Maiasmoka vaateratas. Kommenteerib KIAF-i žüriis osalenud Rivo Räim Newtonist.
Mõlemad tunnustused saadi disaini kategoorias, mis oli ka festivali mahukaim kategooria, kus kokku kandideeris 337 tööd 15 riigist. Kokku osales festivalil 1787 tööd 17 riigist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele