• 03.09.14, 09:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Phil Thomas: Eesti agentuurid vajavad rohkem enesekindlust

Maailma suurima loovusfestivali Cannes Lionsi juht Phil Thomas andis Pärnus Balticbestil Hando Sinisalule intervjuu. Phili soovitus Eesti agentuuridele: valige oma parim töö ja osalege võimalikult paljudes kategooriates. Kui eelarve on kitsas, siis võib nõrgemad tööd esitamata jätta.  
Kas Baltikumi agentuuridel on üldse mõtet Cannes’i festivalil osaleda? See on kallis ja kohalikud agentuurid väidavad, et neil puuduvad ressursid suurte tegijatega võistlemiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele