• 15.09.14, 16:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäev pani turundajad uut moodi edetabelisse

16. septembril ilmuvad Äripäeva turunduse valdkonna edetabelid näitavad, millised ettevõtted on selles sektoris kõige suuremad, kasumlikumad ning edukamad.
Sel aastal koostas Äripäev Turunduse TOPi mõnevõrra teisiti. Jagasime turunduse valdkonna ettevõtted kaheks: sõnumit loovateks turundusfimadeks ja sõnumit avaldavateks meediafirmadeks. Reastasime ettevõtted äri edukuse järgi Äripäeva edetabelite metoodikat kasutades. Viimane arvestab lisaks käibe ja kasumi absoluutnumbritele ka käibe ja kasumi kasvu (võrreldes eelmise aastaga) ning käiberentaablust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele