• 31.10.14, 13:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

INTERVJUU! Rainer Tops: sponsorlepinguga töö alles algab

Kui hakkad kellegi toetajaks, siis sponsorlepingut allkirjastades töö alles algab, mitte ei lõppe. Muidu paneb klubi lihtsalt logo välja ja ongi kõik, aga sellest ei piisa, tuleb ise aktiivne olla, räägib AS-i Jalajälg tegevjuht, Nike kaubamärgi distribuutor Baltikumis Rainer Tops.
AS Jalajälg on Nike ametlik distribuutor Baltikumis. Rainer on juba üle 10 aastat olnud Jalajälje juht, vastutades muuhulgas ka turunduse eest. Varem on Rainer töötanud Coca-Cola Baltikumi brändijuhina. Oma turunduskarjääri alustas ta ülikooli ajal ettevõttes AS Eesti Coca-Cola Joogid. Õppinud on Rainer Tallinna Tehnikaülikoolis ärikorraldust ja turundust ning saanud samas ülikoolis ka MBA kraadi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele