Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Telekom otsib loovat disainerit
Otsime oma meeskonda loovat disainerit, kes vastutab ettevõtte keskkondades inspireeriva ja paeluva online sisu-ja reklaamlahenduste väljatöötamise eest. Konkursi tähtaeg on 9. november.
Otsime oma meeskonda loovat disainerit, kes vastutab ettevõtte keskkondades inspireeriva ja paeluva online sisu-ja reklaamlahenduste väljatöötamise eest.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.