Kuigi valitsus kinnitas kaevandustasude tõusu, oli Eesti esimene riiki korralekutsuv kampaania agentuuri hinnangul edukas. Lähemalt kirjutab La Ecwadori copywriter Teele Hein.
Oktoobris tekitas palju kära Eesti Keemiatööstuse Liidu (EKTL) kampaania ”Meie õnn on meie maavarad”. Tegemist oli teavituskampaaniaga, mille eesmärgiks oli juhtida eestlaste tähelepanu ühele Eesti kõige olulisemale maavarale – põlevkivile. Kampaania juhtis tähelepanu ka asjaolule, et riik kavatseb peagi taas selles sektoris makse tõsta, mis võib drastiliselt mõjutada nii riigi põlevkivitööstust, sellega seotud sektorite käekäiku kui ka Eesti energiajulgeolekut. Kindlasti on nii mõnelegi Eesti inimesele, kes elab väljaspool Ida-Virumaad, siiani üllatuseks fakt, et põlevkivist saadavad tooted moodustavad oluliselt suurema osa Eesti ekspordist kui näiteks toidukaubad. Seetõttu on keskkonnatasude süsteemi muutmisel otsene mõju meile kõigile.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.