Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Suhtekorralduse Auhind 2014 ootab osalema
Eesti Suhtekorraldajate Liit kutsub era-, avaliku- ja kolmanda sektori organisatsioone esitama aasta edukamaid projekte ja kampaaniaid Suhtekorralduse Auhinna konkursile. 2. märtsini (kaasa arvatud) oodatakse konkursitöid e-posti aadressile [email protected]
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.