• 10.03.15, 12:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Passwordi esineja Les Binet: Liiga palju andmeid viib halbade otsusteni

Password 2015 esinejate nimekirja lisandus täna maailma juhtiv ekspert turunduse efektiivsuse valdkonnas – Londoni agentuuri adam&eve/DDB efektiivsusjuht Les Binet.  Adam&Eve/DDB võitis eelmise aasta Cannes Lionsil 22 auhinda ja Ad Age omistas neile nimetuse „International Agency of the Year 2015“.
Sinu kolleeg Peter Field esines paar aastat tagasi Passwordil. Mille poolest sinu ettekanne erineb Peteri omast?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele