• 25.03.15, 15:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kokkuvõte Password 2015 paneeldiskussioonist

Milliste trendidega peavad turundajad täna arvestama? Kokkuvõte Password 2015 paneeldiskussioonist, kus osalesid IT Kolledži õppejõud Linnar Viik ja Estonian Investment Corporation OÜ ja ICC Tallinn OÜ ja Eesti Majandusmõtlejate Klubi eestvedaja Ott Pärna. Vestlust juhtis Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu.
Linnar Viigi sõnul on tehnoloogia muutumas hügieenifaktoriks, mis lihtsalt peab ajaga kaasas käima, see ei ole täna enam konkurentsieelis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele